Tuesday, November 4, 2008

MAULIDUR RASUL 2008

7 comments:

CikguPoje said...

masukkan bnyk lagi gambar..

ame_smart said...

assalammualaikum saya nak minta maaf kepada semua guru




oleh:nik azman bin mat tahir

CikguPoje said...

assalamualaikum...
kpd guru saya yg pernah mgjr sya pd tahun 2004- 2009...sy ingin meminta maaf jika ada tersilap kata atau perbuatan, maaf kan lah dgn seikhlas hati...




OLEH MUHD FAUZAN BIN AZIZ
PUSTAKAWAN,
6PINTAR 2009

Sk.Kota Jembal said...

Terima kasih kerana anda aktif dengan blog anda....Masukkan banyak lagi berkaitan dengan sekolah kita...
Siapa yang buat blog ni ? Tak masuk banyak gambar sebab cikgu tak dam masa lagi...

CikguPoje said...

MUHD FAUZAN BIN AZIZ
PUSTAKAWAN,
6PINTAR 2009 la yang buat blog 6pintarskkj.blogspot.com...
saya pun tak sempat nak wak masuk... kadang2 jah kalau ada masa lapang..

Unknown said...

saya mewakilli kawe2 sayo meminta maaf kalu ado silap dan saloh . saya berharap pada tahun depe lebih banyak lagi udak yang mendapat 5A.

CikguPoje said...

Lebih banyak lagi tak pe...lagi seksa cikgu yang mengajar...,murid2 pun lagi seksa.....adussssss,,, harap buleh banyak ore 5a tahun depe.....